mail
phone

Oferta

SOGA-oprogramowanie dla gastronomii

Wstecz

Cena netto: zł

Cena brutto: zł

Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspieracjące funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc.

Poza podstawowymi funkcjami, takimi jak: obsługa rachunków, zarządzanie zamówieniami oraz wystawianie paragonów i faktur,
system pozwala na dokładne monitorowanie sprzedaży i szczegółowe rozliczanie kelnerów.

Przejrzysty i bardzo czytelny układ programu umożliwia niezwykle szybkie opanowanie go przez pracowników - także tych mniej obytych z komputerem. Dzięki bardzo przejrzystej konstrukcji programu, zarządzający systemem może go w dowolny sposób konfigurować, odzwierciedlając rzeczywisty układ stolików czy budując wygodne menu.

Osobnym modułem wchodzącym w skład pakietu dla gastronomii jest moduł magazynowy, który uzupełnia działanie całego systemu o możliwość szczegółowego rozliczania stanów oraz wartości magazynu, budowania receptur oraz ewidencjonowania dokumentów od dostawców.

 

Najważniejsze funkcje systemu:

  • obsługa wielu rachunków jednocześnie
  • graficzne odwzorowanie ułożenia stolików
  • wiele rachunków na jednym stoliku
  • przenoszenie rachunków na inny stolik
  • łączenie i dzielenie rachunków
  • przejmowanie rachunków
  • system komentarzy do artykułów
  • wydruk zamówień na drukarkach bonowych (np. w kuchni i w barze)
  • możliwość ustalania priorytetów dla zamówień
  • rabaty do poszczególnych pozycji i do całych rachunków
  • wydruk rachunków próbnych
  • dowolna ilość sal
  • dowolna liczba kelnerów
  • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
  • definiowanie grup dla artykułów
  • generowanie raportów
Dane techniczne :
Współpraca z SOHO: tak
Współpraca z innymi systemami hotelowym: tak
Obsługa magazynu: tak
 Obsługa bonowników: tak
Obsługa wag: tak
Praca w sieci: tak
Podgląd dla kierownika: tak
Eksport do programu księgowego: tak
Zestawy składane: tak
Obsługa pizzy: tak
Liczba sal: b/o
Liczba stolików: b/o
Koszt uaktualnienia: 10%
Koszt uaktualnienia po 12 miesiącach: 30%

Siedziba firmy

Interbiuro Piotr Sikora
ul. Czarny Dwór 12
80-365 Gdańsk
pn-pt 8.00-17.00

Biuro

Zadzwoń do nas
58 556 55 66
lub napisz
ib@interbiuro.com.pl

Serwis 24/7

Skorzystaj z całodobowej pomocy
801 000 150